Ugrás a fő tartalomra

5000 Szolnok Baross utca 37/A


+36 (56) 500-400

GINOP-6.2.3-17-2017-00036


GINOP-6.2.3-17-2017-00036

PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSEK

A pályázat biztosította pedagógus-továbbképzéseket úgy terveztük meg, hogy a megszerzett készségekkel rendelkező pedagógusaink közreműködésével meg tudjuk valósítani a pályázatban vállalt tevékenységeket, a megfelelő humán erőforrást biztosítsuk pályázatunk számunkra.

A vállalt továbbképzéseken az értéket jóval meghaladó mértékben vettek részt tanáraink. A továbbképzési tervben szereplő képzések jelentős része megvalósult. A továbbképzési terven a pedagósusoktól érkezett igények alapján változtattunk.

  Vállalt
célérték
Ebből
férfi
Ebből
Teljesült
célérték
Ebből
férfi
Ebből
Akkreditált módszertani pedagógus továbbképzésen résztvevő pedagógusok száma 59 25 34 180 79 101
Akkreditált módszertani pedagógus továbbképzést sikeresen elvégző pedagógusok száma 54 23 31 178 77 101

1. Megvalósult akkreditált továbbképzések

Ssz. képzés megnevezése Csoportok
száma
Óra
száma
Résztvevő
(fő)
Tanúsítványt
kapott
(fő)
1. Felkészítés a mentorálás mesterségére 3 30 29 29
2. A korai iskolaelhagyás megelőzése az általános iskolákban és középiskolákban 4 30 62 61
3. Módszertár a köznevelés tartalmaihoz – Szaktárgyi módszertani továbbképzés pedagógusoknak (folyamatba ágyazott pedagógus-továbbképzés 1 30 20 20
4. Korszerű, hatékony módszertannal támogatott digitális tanulási-tanítási folyamat megvalósítása köznevelési intézményben 1 30 20 20
5. A tanulás módszertan tanítása 2 30 35 35
6. Mérési eredményekre épülő pedagógiai fejlesztések módszertana az általános és középiskolában. 1 30 13 13
7. Szakképzésben dolgozó gyakorlati oktatók szakmai, módszertani felkészítése 1 30 17 17
8. Bevezetés az alkotópedagógiai módszertanba, alkotó eszközök a gyakorlati oktatásban, makerspace környezet   20 2 2
9. Az interaktív tábláka, és a WordWall3 feladatszerkesztő program használata a 21. század mobilalapú oktatásában 1 30 15 15
10. A tanítás és tanulás sikerességének támogatása 1 60 20 18
11. Pályaorientáció, életpálya-tervezés módszertana pedagógusoknak 1 30 13 13
  ÖSSZESEN     246 243

A pedagógusok közül többen nem is egy képzésen vettek részt és szereztek tanúsítványt

Tanúsítványt szerzett Oktatók száma
4 képzésen 3
3 képzésen 9
2 képzésen 38
1 képzésen 128
ÖSSZESEN 178

2. Tananyagok alkalmazását célzó képzések

Monitoring mutató megnevezése Kötelező
célérték
Megvalósult
célérték
Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken képesítést, tanúsítványt szerző szakemberek száma - férfi célérték nélküli 43
Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken képesítést, tanúsítványt szerző szakemberek száma - nő célérték nélküli 31
Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken képesítést, tanúsítványt szerző szakemberek száma – (nő+férfi) célérték nélküli 74
Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken résztvevő szakemberek száma - férfi célérték nélküli 43
Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken résztvevő szakemberek száma - nő célérték nélküli 31
Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken résztvevő szakemberek száma – (nő+férfi) célérték nélküli 74

A tudásátadásra több fórumon nyílt lehetőség a pályázat során.

Az elkészült módszertani, szövegértésfejlesztési tananyagokat több fórumon megismertettük kollégáinkkal. Első tanévben elkészültek a tanagyagok, második tanévben terveztük a módszertan átadását. Bemutató órát, műhelyfoglalkozásokat és egy olvasási minikonferenciát szerveztünk. Ez utóbbit, a járványhelyzetre tekintettel online módon bonyolítottuk le.

A digitális tudástárba feltöltött Tartalmi tananyagfejlesztés során elkészült tananyagok közül belső tudásátadás során a fejlesztők többet bemutattak, megismertettek a munkaközösségeik többi tagjával. előadták a tananyagfejlesztési tapasztalataikat: a tananyag kiválasztásának motivációját, az elkészítés módját, nehézségeit, kiemelték az elkészült tananyag előnyeit. A résztvevők kérdéseket tehettek fel, így a saját alkalmazás előtt közvetlen a fejlesztőtől kaphattak tanácsokat, ötleteket.

Tananyagok alkalmazását célzó képzéseken Létszám Tantárgyakon átívelő olvasásfejlesztés Belsőégésű motorok elmélete, 
Belsőégésű motorok gyakorlata
Pneumatikus és elektropneomatikus vezérlések Fényjátékok Raspberry Pi-vel Faipari CNC marási műveletek oktatása Tanúsítványok száma
résztvevők 74 37 21 9 5 6 78
férfi 43 10 20 9 3 4 46
31 27 1   2 2 32

3. További belső továbbképzéseket is tartottunk

A pályázat során megszerzett szakmai tapasztalatainkról belső fórumokon adhattak számot a kollégák.

Tanulás tanítása témában 5 órás belső továbbképzésen vettek részt a kollégák.
A Tanulásmódszertani foglalkozásokat tartó kollégák a tantestület többi tagja számára adta át a legfontosabb ismereteket, hiszen nem csak a diákoknak kell tudni, hogyan tanuljanak könnyebben az új környezetben, a középiskolában, hanem a tanároknak is, hogy hogyan segítsék a diákok tanulását.

Saját szervezésű belső képzésben valósult meg a megvalósíthatósági tanulmányban tervezett „Lego robotika a gyakorlatbantovábbképzés. A tervezett képzések sora mellett saját képzésként valósult meg a „Feladatok, lehetőségek a tanulási teljesítményükben elmaradó tanulók megsegítésében” képzők képzése saját gyógypedagógusunk közreműködésével.

EREDMÉNYKOMMUNIKÁCIÓS KIADVÁNY
 3. Pedagógus továbbképzések – amelyek hatékony segítséget nyújtottak pedagógiai munkánkhoz
💡Kattintson a PDF ikonra a további tartalmakért !

GALÉRIA

Pedagógus továbbképzések

IMG_1373.jpeg
Tanulásmódszertan tk 2018.08.22_24 3..JPG
Gyak_okt_Szolnok_11_28_02.JPG


KIMIKK

    • SZC logo fehér
    • Szolnoki Szakképzési Centrum

      5000 Szolnok Baross utca 37/A

    • Telefon: +36 (56) 500-400

      E-mail: centrum@szolmusz.hu

      OM azonosító: 203056

      Felnőttképzési nyilvántartás száma: E-001300/2015 , B/2020/000028 Engedélyszám: E/2020/2000081


    2024Szolnoki Szakképzési Centrum