A digitális témahét során az iskolánk névadója, Klapka György megismerése volt a cél. A 12. n osztály tanulóival a történelemóra keretén belül az 1949-es tavaszi hadjárat és az ahhoz kapcsolódó feladatok megoldásával igyekeztünk ismereteket szerezni. A témát a Kahoot! alapján dolgoztuk fel, amely élményszerűvé tette a tanulást.

Testnevelés órán a 10.D osztály tanulói az internet segítségével keresik a válaszokat a honvédek és huszárok kiképzésével kapcsolatban.

A 9.d osztály tanulói a Digitális Témahét keretében matematika, társadalomismeret és angol órán a jászberényi Logiscoolban jártak.
A programozás alapjaival ismerkedtek, melynek eredményeként egy négy szereplős animációt hoztak létre. Háttér: a “Klapka” előtti terület. A tanulók programozták a szereplők megjelenését, mozgását, a kilőtt lövedékek irányát .

A 9.d osztály tanulói – a Digitális Témahét keretein belül – csoportmunkában keresték az interneten a válaszokat a tesztkérdésekre, Klapka Györgyről és a hadviselésről.

Ezen a weboldalon HTTP-sütiket használunk a felhasználói élmény növelése érdekében Az ezen az oldalon található bármely linkre kattintva Ön beleegyezését adja a HTTP-sütik beállításához. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás